Borovničeva pohodna pot

Kostanjeve nedelje na Jančah - Sadna cesta
  • Izhodišče: parkirišče pred kulturnim domom Podgrad ali pri turistični kmetiji Lazar
  • Čas pohoda: 3 – 4 ure
  • Zahtevnost poti: nezahtevna pot, primerna tudi za družine z otroci
  • info: Turistična kmetija Pri Lazarju, Podgrajska c. 9c, 1129 Ljubljana Zalog, T: 01 528 18 62; Planinski dom Janče, Janče 1, 1129 Ljubljana Zalog, T: 01 367 10 29

Izhodišče poti je v Podgradu blizu sotočja treh rek – Ljubljanice, Save in Kamniške Bistrice, kjer lahko pustite avto ali pa sledite smerokazom do turistične kmetije Pri Lazarju. Tam se vam bo odprl prelep razgled na Ljubljansko kotlino, Šmarno goro in vse do Triglava. Na glavni stavbi je panoramska tabla z vrisano potjo. Od tam zavijemo desno v gozd in nadaljujemo pot po urejeni gozdni cesti do domačije pri Tomažetu, mimo kapelice skozi bukov gord do domačije Jakopič, kjer je možen nakup sadja.  Skozi vas Vnajnarje nas pot vodi mimo domačij SADNE CESTE na katere nas opozarjajo usmerjevalne table in kjer vam bodo domačini ponudili sadje in domače dobrote. Nato zavijete na pot, ki vas bo vodila skozi gozd do osnovne šole Gabrje pri Jančah. Po treh do štirih urah hoje boste osvoji cilj, vrh Janč, kjer se nahaja tudi planinski dom. Povratek je predviden po isti poti.